Białko performance – recenzja

Pure Whey Performance – 80% białka serwatki

Ostatnimi czasy w moje ręce wpadła odżywka białkowa firmy Performance. Muszę szczerze przyznać, że na samym początku ta nazwa niewiele mi mówiła, ale po spróbowaniu odżywki i przekonaniu się o jej świetnym smaku, postanowiłam trochę zagłębić się w temat.

Czytaj dalej →

Nutella z awokado na puszystym omlecie

Śniadania białkowo-tłuszczowe stały się bardzo modne nie bez powodu. Przynoszą wiele korzyści zdrowotnych, na których temat pisałam jakiś czas temu. Jednak pomysły na śniadania bez węglowodanów bardzo często ograniczają się do jajek z boczkiem. Przedstawiam Wam słodką alternatywę śniadania białkowo-tłuszczowego dla osób, które tak jak ja nie wyobrażają sobie dnia bez czegoś słodkiego. Czy to z węglowodanami, czy też bez;-)

Czytaj dalej →

Jak wpłynąć na higienę życia i jakość treningów?

Żyjąc aktywnie i odżywiając się zdrowo oczekujemy jak najlepszych efektów. Często chcemy, aby przychodziły one w jak najkrótszym czasie i następuje frustracja, gdy okazuje się, że na takowe trzeba poczekać. Zawsze powtarzam swoim podopiecznym, że jeśli będą systematyczni, sumienni i cierpliwi – efekty przyjdą prędzej, czy później. Nie zdajemy sobie sprawy z tego, że dbając o niektóre (wydawałoby się błahe) rzeczy możemy wznieść na wyższy poziom nie tylko swoje samopoczucie i zdrowie, a także efekty sylwetkowe! Poznaj w poniższym artykule moją receptę na sukces. Poniżej nie znajdziecie przepisu na płaski brzuch, czy -100 kg w 5 dni, a proste zasady, które stosowane przez dłuższy okres przynoszą trwałe efekty. Na tym chyba zależy wszystkim najbardziej, czyż nie ?;-)

Czytaj dalej →

Kasztanowe naleśniki z czekoladowo-daktylowym twarożkiem tofu

Odkąd ograniczyłam nabiał – tofu gości u mnie zdecydowanie częściej niż zwykle. Wstawiając ostatni wpis wspominałam, że smak jest na tyle neutralny, że można smakować tofu również na słodko. Jeśli przejrzycie dział „śniadania” znajdziecie przepis na naleśniki ze słodkim twarożkiem tofu, ale brzoskwiniowym. Dziś postanowiłam wykorzystać słodkie daktyle i gorzkie kakao. Jest to zdecydowanie wyraziste połączenie. Tak przygotowanym musem przekładam naleśniki z mojej ulubionej mąki kasztanowej. Lubię ją najbardziej ze wszystkich mąk do słodkich naleśników, ponieważ w smaku przypomina mi słodki piernik. Natomiast tak przygotowany twarożek można również jeść solo lub jako masa na omlet.

Czytaj dalej →

Neutralne placki cukiniowo-kokosowe


Dziś mam dla Was kolejny przepis – tym razem są to placki niskowęglowodanowe. Dlaczego napisałam, że są neutralne? Dlatego, że można spożywać je w dwóch opcjach. Na słodko oraz na słono – są równie pyszne. W wersji słodkiej świetnie komponują się z owocami i erytrytolem, natomiast na słono jest to kwestia odpowiedniego przyprawienia. Radzę, aby dodać ostre przyprawy, aby placki nie były mdłe. Można zrobić także sos – np. z jogurtu greckiego lub naturalnego.

Czytaj dalej →

Antyoksydanty – dlaczego aż tak ważne i gdzie ich szukać w żywności?

Brak higieny życia, ciągły stres, niewłaściwe odżywianie i nadmierny, powtarzający się wysiłek fizyczny są niebezpieczne  dla organizmu. Sprzyjają rozwojowi wielu chorób – w tym także nowotworów. To właśnie stres oksydacyjny (nie tłuszcz) powoduje wzrost ”złego” cholesterolu w organizmie, co prowadzi do miażdżycy. Wymienione przeze mnie zagrożenia to tylko namiastka tego, jakie spustoszenie sieje w organizmie nadmiar wolnych rodników. W artykule chciałabym się przede wszystkim skupić na tym jak niwelować jego skutki i podać Wam kilka skutecznych broni w walce z wolnymi rodnikami.

Czytaj dalej →

Niewegańska tofucznica

IMG_7184

Tofu to mój ukochany produkt! Jest neutralny, jednak pozostawia swój posmak – dlatego można go przyprawić na słono lub połączyć ze słodkimi owocami np. brzoskwiniami. Jednak wędzony – już tylko w wersji słonej, smak pierwsza klasa. Produktu używają głównie weganie, jako źródło białka. Jest to twarożek wykonywany z mleka sojowego. Można go zrobić w domu, jednak zajmuje to bardzo dużo czasu biorąc pod uwagę przygotowywanie soi. Ale jak ktoś ma czas – polecam! Jest na pewno o wiele mniej przetworzony od kupnego! Jednak ja przeważnie kupuję tofu, aczkolwiek zwracam uwagę, by był to produkt ekologiczny. Wracając do dania… weganie pewnie zabiją mnie za ten przepis. Istnieje coś takiego, jak wegańska jajecznica z samym tofu, a ja połączyłam je nie dość, że z jajkami to jeszcze z boczkiem! Skandal… Jednak weganką nie jestem, a takie połączenie bardzo bardzo mi pasuje, jeśli chodzi o walory smakowe:). Zapraszam do wypróbowania! Jestem ciekawa Waszych opinii.

Czytaj dalej →

Fit Rafaello

IMG_0696 Mam słabość do rafaello! Do tej pory było dla mnie zakazane, aż w końcu wymyśliłam coś, co jest pełnowartościowym posiłkiem i smakuje o wiele lepiej. W dodatku jest do przepis białkowo-tłuszczowy. Wiele osób czuje się dobrze po białkowo-tłuszczowych posiłkach, polecam dodać na stałe do swojego menu;). Przygotowane przeze mnie rafaello będzie też świetną przekąską, poczęstunkiem dla gości lub dzieci czy deserem. 

Czytaj dalej →

Podnieś swój trening na wyższy level

Untitled-1

Na pewno znasz to uczucie, kiedy patrzysz w lustro – co ranek robisz check form i nie widzisz zmian, ani upragnionych efektów. Separujesz się, nie wychodzisz do znajomych, bo przecież Oni piją alkohol i jedzą fast foody, a mimo to zachodzące zmiany w organizmie są niezauważalne. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość ;). Prawdopodobnie się mylisz! To prawda – nic nie ma na JUŻ, na wszystko trzeba sobie rzetelnie zapracować, ale ale… zmiany nie zachodzą, przecież z dnia na dzień! Sprawdzaj formę co tydzień/miesiąc. Na mnie najbardziej działają zdjęcia robione co pół roku. Właśnie co tak długi czas widzę kolosalne zmiany! Pracuj, weź centymetr i mierz się raz na dwa tygodnie, czy raz na miesiąc. Jeżeli będziesz robić to, co lubisz – efekty przyjdą. Istnieje jednak ewentualność, jakiś procent szans, że jednak robisz coś źle. Chciałabym teraz naprowadzić Cię/podrzucić pewien pomysł i wykluczyć wszelkie ewentualności, abyś miał/a pewność, że robisz wszystko dobrze i idziesz po dobrej drodze:)

Czytaj dalej →

Shipudei Berek – recenzja

Processed with VSCO with hb1 preset

W niedzielne popołudnie wybrałam się do orientalnej knajpy, która nazywa się Berek. Jest to kolejny punkt na mapie Warszawy, który jest modny, ponoć bardzo smaczny. Słynie z pysznego hummusu, super przystawek i przystępnej ceny. Postanowiłam sprawdzić własnymi kubkami smakowymi jak jest naprawdę. Zapraszam na konfrontację FitNat.pl z Berkiem!

Czytaj dalej →